دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

سلام

سلام دوستای خوبم:

میدونم بدقولی کردم و یه کم دیر آپ کردم. این روزا خیلی گرفتارم.

نمی رسم مثل قبلا هرروز آپ کنم. مجبورم دست کم یه روز در میون

 یا ۳-۲ روز یک بار آپ کنم.

شرمنده خودم اینجوری نمیخوام. مجبورم.

باید هم به درسام برسم هم یه سری کار دیگه دارم.

ولی روزی چند بار برای خوندن کامنت های شما عزیزان سر می زنم.

 ----------------------------------------------------------------------------------- 

 نیلوفر

 

از مرز خواب می گذشتم
سایه تاریک یک نیلوفر
 روی همه این ویرانه فرو افتاده بود
کدامین باد بی پروا
دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من آورد ؟
در پس درهای شیشه ای رویاها
در مرداب بی ته ایینهها
 هر جا که من گوشه ای از خودم را مرده بود م
یک نیلوفر روییده بود
گویی او لحظه لحظه در تهی من می ریخت
و من در صدای شکفتن او
لحظه لحظه خودم را می مردم
بام ایوان فرو می ریزد
و ساقه نیلوفر بر گرد همه ستونها می پیچد
کدامین باد بی پروا
 دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من آورد ؟
نیلوفر رویید
ساقه اش از ته خواب شفافم سر کشید
من به رویا بودم
سیلاب بیداری رسید
چشمانم را در ویرانه خوابم گشودم
نیلوفر به همه زندگی ام پیچیده بود
 در رگهایش من بودم که می دویدم
هستی اش درمن ریشه داشت
 همه من بود
کدامین باد بی پروا
 دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من آورد؟
 

 

سهراب سپهری 

نظرات 9 + ارسال نظر
من(سمیرا) دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ http://farzandeu.blogfa.com

مهم نیست. همین که گاهی باشی کافیه. مطمئن باش همه ی خواننده هات اگر فکر کنن که دراین صورت تو موفق ترخواهی بود ناراحت نمی شن

سلام
درسته.ممنون

سمیه سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ http://pikey

سلام

منم بهت تبریک می گم

امیدوارم ماه خوبی برات باشه

سفید برفی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام مرسی . رضا جون شعرایی که میزاری خیلی قشنگ و تکون دهندست . واقعا باید بهت گفت خسته نباشی دمت گرم .

مه رو سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.mahroo-joon.blogfa.com

سلام جالب بود.....

خانومی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

عزیزم
ببخش وقت نشد بیام نظر بذارم اما میام میخونم فقط وقت نظر گذاشتن نبود
کارراتو بکن موفق باشی دوستات همه خوشحال میشن

پرستو سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://asemanekhial.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
بسیار زیبااااااااااااااااااااا بود
من عاشق شعرای سهرابم

سفید برفی چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام با 4 تا پست جدید آپ کردم . منتظر حضورتم . [گل]

مه رو چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.mahroo-joon.blogfa.com

آپ می کنیم
آپ مـی کنیـم
آپ مــی کنیــم
آپ مـــی کنیـــم
آپ مــــی کنیــــم
آپ مـــــی کنیـــــم
آپ مــــــی کنیــــــم
آپ مـــــــی کنیـــــــم
آپ مــــــــی کنیــــــــم
آپ مـــــــــی کنیـــــــــم
آپ مــــــــــی کنیــــــــــم
آپ مـــــــــــی کنیـــــــــــم
آپ مــــــــــــی کنیــــــــــــم
آپ مـــــــــــــی کنیـــــــــــــم
آپ مــــــــــــــی کنیــــــــــــــم
آپ مـــــــــــــــی کنیـــــــــــــــم
آپ مــــــــــــــــی کنیــــــــــــــــم
آپ مـــــــــــــــــی کنیـــــــــــــــــم
آپ مــــــــــــــــــی کنیــــــــــــــــــم
آپ مــــــــــــــــــی کنیـــــــــــــــــــم
آپ مـــــــــــــــــــی کنیـــــــــــــــــــم
آپ مــــــــــــــــــی کنیـــــــــــــــــــم
آپ مــــــــــــــــــی کنیــــــــــــــــــم
آپ مـــــــــــــــــی کنیـــــــــــــــــم
آپ مــــــــــــــــی کنیــــــــــــــــم
آپ مـــــــــــــــی کنیـــــــــــــــم
آپ مـــــــــــــی کنیـــــــــــــم
آپ مــــــــــــی کنیــــــــــــم
آپ مـــــــــــی کنیـــــــــــم
آپ مــــــــــی کنیــــــــــم
آپ مـــــــــی کنیـــــــــم
آپ مــــــــی کنیــــــــم
آپ مـــــــی کنیـــــــم
آپ مــــــی کنیــــــم
آپ مـــــی کنیـــــم
آپ مــــی کنیــــم
آپ مـــی کنیـــم
آپ مــی کنیــم
آپ مـی کنیـم
آپ می کنیم

.●•ღ |V|Д(-)яo0ღ•●. جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.mahroo-joon.blogfa.com

آپ کاملا اختصاصی از اردلان طعمه و ارمین تو ای اف ام نبینی ضرر کردی..بدو..بدو که غوغاست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد