دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

تغییرات

   یه سلام دیگه. فرصت به روز کردن نداشتم. ولی نمیدونم چرا دلم گرفته. طاقت نیوردم به روز نکنم. نه اشتباه فکر نکنید. اون مساله دیگه از ذهنم پاک شده. 

یه سری مشکلات جدید برام پیش اومده(بازم اشتباه دارین فکر میکنین. عشق و عاشقی نیست به خدا).

میخواستم یه شعر جدید بگم ولی متاسفانه انقدر درگیری فکری دارم که چیزی هنوز نیومده توذهنم. 

از نظرات و توجه هاتون ممنونم. دلم میخواست اسم ببرم و ازتون تشکر کنم. ولی گفتم با این کار ممکنه کسی رو اشتباها از قلم بندازم. واسه همین کلی میگم از همتون ممنونم. 

چه اونایی که تو لینک هام هستن و چه عزیزایی که تازه باهاشون آشنا شدم. 

یه جورایی برنامه هام به هم ریخته. من قبلا آدم ؛ آن تایمی ؛ بودم. ولی الان یه کم سر به هوا شدم. 

یه تغییراتی به وبلاگ دادم تا هم از اون خسته کنندگی در بیاد هم روحیه خودم تغییر کنه. 

از خیلی از شما دوستان بی خبرم. یه سری از دوستان یه زمانی خیلی فعال بودن ولی حالا دیگه خبری ازشون نیست یا خیلی دیر به دیر میان. 

یه جورایی زندگی برام خسته کننده شده. دیروز وقتی از دانشگاه برگشتم از خستگی همون موقع رفتم تو تختم خوابیدم. صبح وقتی بیدار شدم ۵-۴ تا از کتابامو دیدم کنارم رو تختم هستن. 

تا جایی که من یادمه من کتابا رو نزاشتم رو تخت. کسی هم که توی اتاق من نمیاد. پس کار کی میتونه باشه؟ یعنی خودم نفهمیدم و تو خواب کتابا رو گذاشتم کنارم رو تخت؟ 

به یکی از دوستام گفتم گفت این یعنی روحت خیلی خسته ست. یه چیزی مثل راه رفتن تو خواب. 

آخه من که سابقه راه رفتن تو خواب ندارم. من تا حالا حتی تو خواب حرف هم نزدم. عجیبه ها. 

نظر شما چیه؟

نظرات 13 + ارسال نظر
آبجی سمیه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام

آره خیلی عجیبه

چی می شه گفت

فقط اینکه خسته نباشی

سلام
ممنون.سلامت باشی

شقایق دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://909

رضا جون با عرض پوزش که اسمت رو اشتباهی تایپ کردم
رضا جون بهرحال یه چیزهایی در زندگی ما آدمها اتفاق می افته که تا چندوقت فراموش کردنش سخته تو هم هنوز کامل نتونستی موضوع رو فراموش کنی و این مستلزم اینه که زمانی بگذره و تو بتونی حالت قبل خودت رو بدست بیاری منهم برات دعا می کنم بای

سلام
خواهش میکنم.
ولی من فراموشش کردم.

سفید برفی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام با یه مسابقه ی جدید آپ کردم . خوشحال میشم توش حضور پیدا کنید [گل]
منتظرم[بدرود]

سلام
به روی چشم. حتما سر می زنم.

آدم برفی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://mahfele-khial.blogsky.com/

سلام
اگه زحمتی نیست واسه تولدا اسم خواهر کوچولوتونو برام بذارید !!!!!
منم شبا تو خواب حرف می زنم .... شعر می گم .....
روزاتون یاسمنی

سلام
ممنون

من دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ http://farzandeu.blogfa.com

شیطون منو مسخره می کنی؟ بابا یک ترتیبی بده بشه نظر خصوصی داد!
می دونی دوستت راست می گه. منم یک موقع ها که خیلی سرم شلوغ می شه یک کارایی انجام می دم که به یاد نمی آرم. حالا من سرم شلوغه ولی تو روحت شلوغه (لبخند دندان نما)

سلام
من این پست رو زود تر نوشتم. ولی پست هامون خیلی شبیه همه.

گلناز سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:02 ق.ظ http://safarkardeh.blogsky.com

سلام رضا جون ممنونم بهم سرزدی
در مورد بیماری دختر عموم سوال کرده بود
براش دعا کنید بیماری اون علاجش فقط دست خدای واحده دیگه از دسن هیچکس کاری ساخته نیست
التماس دعا

سلام
ایشالله حالش خوب میشه به زودی.

آدم برفی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com/

سلام
آقا رضا ممنون که اسم خواهر کوچولوتونو برام گذاشتید .... واقعا ممنون ....
تولدش مبارک ... از قول من تولدشو تبریک بگید ..... ایشالا که روزاش غرق گل و هواش نسیم بهاری ..... روزاتون رنگ برف

سلام
خواهش میکنم.
حتما بهش میگم.
ممنونم.همچنین براتون آرزوی روزاهای خوب رو دارم.

البرز سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام رضای عزیزم
نگران نشو طبیعیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تلفنی دلیلشو بهت می گم.

سلام البرز جان:
ممنونم

مریم کریمی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
یه پیشنهاد بدرات دارم مجله ی موفقیت رو حتما اگه میتونی یعنی وقتشو داری بخونش خیلی مطالب مفید و خوب و کمک کننده ای داره




سعی کن ت.ی سخت ترین لحظات زندگی ات رو پاهات بایستی اونوقته که ...

سلام
ممنون. حتما. یکی از بهترین دوستام تجربه زیادی داره در این موارد.
حتما ازش کمک میگیرم.

سونا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ

گاهی منم کارایی میکنم که باورش برای خودمم سخته یه سوال دارم من از سن خودم خیلی بیشتر حالیم میشه و گاهی این باعث عذاب میشه شما باشین چی کار میکنین؟

باید باهاش کنار بیاین.چاره ای نیست.
میشه بعضی از عادت ها رو عوض کرد. ولی طبیعت درونی رو نمیشه تغییر داد.اینکه شما بیشتر می فهمید نباید باعث ناراحتی شما بشه.

سونا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ب.ظ

خیلی ممنون جسارت بنده رو ببخشید.

خواهش میکنم. این حرفا چیه.

سونا جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ق.ظ

راستی از قدیم هر جا که میرن واسه اولین بار یه هدیه میدن به میزبان این شعر ناقابل برای شما از خودم:
شب تنفس سرده پنجره هاست
پنجره بگشا تا نفس صبح و سحر
گرمای وجودت بخشد..........

ممنون

یاس پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ http://yasetakrang.blogfa.com

سلام وبت متفا وته به منم سر بزن
خوشحال میشم
دانم زندگی چیست...؟
اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام .
اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان
زندگی جوشیده ام .
اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست !!!
زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکایم به من نیاموخت
که چگونه زندگی کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد