دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دموکراسی؟

واقعا مشکلات جامعه ی ما اینه؟  

   

تحریم های امریکا؟

سهمیه بندی بنزین؟

حذف سوبسید آب و برق و گاز؟

فرمانده نیروی انتظامی در خانه ی عفاف؟

تجاوز استاد دانشگاه به شاگردش؟

تورم 21 درصدی؟

شرکت در همایش خلیج عربی؟

سه برابر شدن قیمت مسکن؟

شروع طرح توریستی سفرهای استانی رئیس جمهور و وزرا؟

فروخته شدن تمامی صنایع و کارخانه های دولتی به کنسرسیوم ها و مافیای داخلی؟

بازنشسته شدن استادان دانشگاه مخالف دولت به اجبار؟

رتبه اول تورم در خاور میانه؟

طرح تقسیم عادلانه !!! دریای خزر که تاریخ دانان آن را برابر با قرارداد ترکمانچای می دانند اجرا شد.

حتی روسیه و چین هم  ایران را تحریم کردند.

آمار اعتیاد در کشور به  بالاترین رقم در طی 50 سال اخیر رسید.

کراک و انواع مواد مخدر به آسانی در دسترس مردم قرار گرفت.

 درصدی از مردم که زیر خط فقر قرار می گیرند به 40 درصد رسید.

ایران از نظر کسب و کار در رده صد و بیست و چهارم قرار گرفت.

قیمت خانه در تهران از پاریس گرانتر شد.

 پس اینا چی؟  

دست در دست هم یکبار دیگه به احمدی نژاد رای بدیم...    

 گوش کنید به صحبت های این رذل قبل از رسیدن به مقام ریاست جمهوری (۲۱۱کیلو بایت) 

مطلب دوست عزیزم رضا محمدی  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام.
ممنون که به من سر زدید...
اگه خواستید خوشحال میشم یکی از لینکهای من برای شما باشه!!!
بازم به من سر بزنید(شاید آپ باشم)

من سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ http://farzandeu.blogfa.com

اگه من بودم یک طومار دیگه هم بهش اضافه می کنم. سال نوآوری و شکوفایی دیگه! ولشون کن بابا. هر چقدر هم ما حرص بخوریم کار خودشونو میکنن

دختر بدسیگنال سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://dokhtareroya.blogsky.com

سلام رفیق
فکر نمی کنی یه مقدار تو حرفات اغراق کردی
یه سریش درسته ولی نه همه ش
می دونی مشکل ما ایرانی ها چیه؟!....
اینه که فقط منتظریم دیگران کار انجام بدن
همه ش می گیم برو خودت و درست کن
در صورتیکه هیچ وقت به خودمون نمی گیم که ایراد داریم و باید درست شیم
همه ش می گیم تو مشکل داری
در صورتیکه خودمون بزرگترین مشکلات و داریم
از همه ی عالم و آدم شکایت داریم و گله می کنیم که چرا این مملکت هیچ کاری نمی کنه
در صورتیکه خود ما به عنوان یه ایرانی هیچ کاری نمی کنیم
فقط از دیگران تقاضا و توقع داریم
من نمی دونم که از گذشته ی ژاپن چیزی می دونی یا نه
ولی یه سر به تاریخ ژاپن بزن
بدتر از شرایط ژاپن پیدا نمی کنی
اون شرایط و طی کرد تا شد ژاپن
ولی ما چی؟
......

سلام
نه فکر نمیکنم. من حداقلشو گفتم.
این آقا توی کنفرانس خبریش که از شبکه ۶ پخش شد در پاسخ خانم خبرنگاری که پرسید فکر میکنید این سفرهای استانی لازم باشه گفت:
این خانم رو کی راه داده اینجا...
این هم از منطق و انتقاد پذیری این آقا

شیما سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://just-a-day.blogsky.com

سلام....
وقتی به اینا فکر میکنم فقط میتونم حرص بخورم....
چرا؟؟؟؟
کاش یک کم فقط یک کم هم به مردم فکر میکردن....
....
ممنون که سر زده بودید....شما هم موفق باشید

بهزاد چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ق.ظ http://taranom-eh-baran.blogfa.com

سلام آقا رضا
این نظام از اول همین جوره بوده تا آخرش هم هست باید قبول کنیم ایراد از خودمنه خوب تو همه جوامع مشکلات هست نباید نا امید شد
موفق باشی
راستی من عنوان وبلاکمو عوض کردم لینکمو عوض کنی ممنونت میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد