دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

سلام

سلام دوستای عزیزم. 

منو ببخشید. مدت طولانی ای نبودم.درگیر یه سری مشکلات بودم. 

به زودی با یه پست جدید برمیگردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
اوین سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:38 ب.ظ http://gooshkonkhoda.blogfa.com

سلام. خیلی خوشگله وبلاگت. زودی بیا اپ کن که من نمیتونم خیلی صبر کنم
بعضی از ارشیو هاتو خوندم خیلی قشنگ بودن

سپندارمذ جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://arousakeman.blogfa.com

سلام
داشتم از وبلاگ "فرزند تو" می گذشتم که به اینجا رسیدم...
چه خوبه شیطونی!

فریبا شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:45 ب.ظ http://909

__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
___دوست مهربونم________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@ به ما هم سر بزنید

سفید برفی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام رضا جوووووووووون خوبی. چی شده چه مشکلی برزات پیش اومده. خیلی وقت بود بهتون سر نزدم گفتم بیام ببینم چی کار میکنی . فعلا بای

پریسا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ http://eshghnemimirad.blogfa

سلام
وب قشنگی داری

سلام دوست عزیز:
آدرس وبلاگت اشتباه نوشتی.داخل وبلاگ نمیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد