دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

امید

باز هم سکوت کردم

                             و با دلی گرفته و مخزون

                                                                          صدایش کردم

صدایم نیز مانند دلم گرفته بود

                              با چشمانی تر و دلی شکسته

                                                           به جاده تنهایی خود نگریستم

و آرام درون خود شکستم

                              نبود تا اشک هایم را ببیند

                                                              با با نوازشش مرا تازه کند.

عقربه ها و زمان بی پروا در تکاپو

                               و دل من رفیق این تنهایی تلخ

                                                       و لبانم پر از نجوای مهرآمیز نگاهش

و هنوز کورسویی از امید را

                                       درون وجود سردم

                                                                          احساس میکنم...

87.9

نظرات 5 + ارسال نظر
ستاره (سالهای بلند من بی تو) جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ق.ظ http://sanfuni.blogfa.com

ما آدما به همون یه ذره امید زنده ایم

جیم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ق.ظ http://www.taaalatom.blogfa.com

. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *من آپم .خوشحالم کردین بهم سر زدین .با لینک موافقین؟؟؟

سمیه چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ http://pikey.blgfa.com

سلام

سال نورو پیشاپیش بهت تبریک میگم

امیدوارم سال خوبی داشته باشی

قبلنا یه سری بهمون میزدی

من چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام آقا رضا. چطوری؟ خدا بد نده! یه شعر شاد بنویس پسر. می دونم بلدی. اومدم بهت عید رو تبریک بگم و سال خوبی برات آرزو کنم.

سفید برفی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.mahtaboaftab.blogfa.com

سلام عزیزم سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبو پر برکتی داشته باشی .
موقعه سال تحویل منم دعا کن
تا بعد بای [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد