دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

ماهی کوچک

مدتها بودکه رود شعر خشک شده بود
نه پرنده را می دیدم نه دریا را
دلم هوای باران را داشت
و خشکسا لی مصیبت لاعلا جی بود
امروزقطره ای از ابر خشک فرو ریخت
نا گهان ماهی کوچکی در آن دیدم
کا ملا به شکل شعر بود  

قاسم حسن نژاد
------------------------------------------------------------------------- 

سلام 

بعضی مواقع لازمه بعضی آدما رو فراموش کنیم.دلتنگی ها رو کنار بزاریم. 

کلمه زندگی ۵ حرفه ولی اگه به عمق معناش بریم با چند تا یدک کش هم نمیشه حملش کرد. ۲۲سالمه ولی بیشتر از سن م تجربه دارم. یاد گرفتم که چطور دوست بدارم ولی نیاموختم که چطور فراموش کنم. 

شاید لازم باشه بعضی آدما رو فراموش کرد و با یادشون زندگی کرد یا به عبارتی:

؛چشم ها را باید شست.جور دیگر باید دید...؛  

؛کاش در کتاب قطور زندگی ، سطری باشیم ماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی...؛

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ http://ghacedak.blogsky.com

سلام
طاعات و عبادات قبول!
پست قشنگی بود...
کاش در کتاب قطور زندگی، سطری باشیم به یادماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی.
اما بعد...
ببینید وقتی ادعایی مطرح میشه، باید با سند و دلیل باشه، اینجور که شما دفاع می کنید ،‌می شود فرار به جلو نه استدلال...
قبول دارم در برخی از جاها، نیروی انتظامی بد برخورد کرده اند، اما نه در حد آنچه که شما می فرمایید.
بنده سعی می کنم نه بی خورد از کسی دفاع کنم ، نه بی خود به کسی تهمت بزنم.
شما خوب است سری به شهرستان های کوچک بزنید، به حرف تلویزیون و تبلیغات هم گوش نکنید، خودتان بروید و ببینید درصد رضایت مردم محروم از دولت نهم چقدر است، با حرف که نمی توان اثبات کرد...(باز هم نمی گویم عملکرد دولت نهم، صد در صد قابل دفاع است، در بعضی از حوزه ها اشتباه کرد.)
جامعه ما فقط مرفهین و ثروت مندان نیستند که چون عیششان کم شده است،‌ندای اعتراضشان برخاسته که : وامصیبتاه!
اگر یادتان باشد بحث من سر لوگوی شما بود،‌شایعه تقلب، به اعتراف همان سردمداران،‌شایعه بود برای انجام یک براندازی نرم. مگر می شود ۱۱ میلیون تقلب کرد.
موفق و موید باشید.

سلام، در مورد رای شهرستان های کوچک با شما موافقم،چون 4سال با پول بیت المال از یک شهرستان به شهرستان دیگر میرفت تا برای 4سال آینده اش رای جمع کنه.
در مورد خودش هم میشه گفت یه دروغگوی افراطیه، مدرکشم دارم که ارائه کنم.
ودر آخر این وبلاگ یه وبلاگ سیاسی نیست، وگرنه مدارک هم ارائه میشد. لوگوی وبلاگ هم بنا به هر زمان و شرایط متغیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد