دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

افسانه

مردی تنها,رهسپار جاده ای پر از دلتنگی

در انتظار مژده ای از دیاری دور

در فکر معنایی برای واژه ی بودن,می رفت

یاد خاطراتش با بوته ی یاس او را می آزرد...

نسیمی که تلخی سکوتش را باور کرده بود

همانند صدای افتادن شبنمی از روی برگی

و کبوتری که از خیالی خاموش می خواند

و زیبایی پروانه ای که او را به باغی از رویا می برد...

خنده ی تاریکی بر لبانش نشسته بود

هر نیلوفری را که می دید, می گریست

اما بادی می وزید که اشک هایش را می ربود

تکه های دلش در آن دشت نیلگون تنهایی پنهان بودند...

جویباری از مسیری دور با درخششی عمیق صدایش می زد

سوار بر موجی از امید نزد آن رویا رفت

خنجری از آن سراب صدایش را شکست

آری,درخشش آن رویا,افسانه ای بیش نبود...

رضا

نظرات 8 + ارسال نظر
مینای فردوس دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://silveraster.blogsky.com

سلام.

با یاد عطر یاس، من همیشه دلم گرم میشه.

کبوترها هیچ‌وقت از خیال خاموش نمی‌خونن.

در کل از اون نوشته‌هایی بود که اگر یه نفر تو دنیا بتونه قشنگ بفهمدش، اونم نویسنده‌شه. به هر حال سپاس. فرصتی بود برای اینکه به خودم برگردم و رصد کوتاهی روی خودم داشته باشم.

شاد و سلامت باشید.

فاطمه دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ

همین که گفتی اومدم تا ببینم چی در موردم نوشتی.
خیلی قشنگ بود عزیزم.تو خیلی خوبی ولی من لیاقت خوبیاتو نداشتم.فکر کنم لیاقت بخشش رو هم نداشته باشم.خیلی دوست دارم رضا.اما فاصله بینمون افتاد.
این جمله رو از من یادگاری داشته باش،همیشه:
زهر است عطای خلق هر چند که دوا باشد،حاجت ز که می خواهی جایی که خدا باشد؟

فاطمه دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

برای بوییدن یک گل برای شنیدن یک صدا و برای خواندن یک شعر چقدر تنها ماندم!!!

sara دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ http://shahrehfarangeh.persianblog.ir/post/325/


سلام عزیزم وبلاگ ما با رنکینگ 3 در گوگل شما رابه آخرین موزیک ویدوها دانلودی دعوت می کند
[گل][بدرود]

فریبا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ http://909

______آپیدم________________$$$$$$$______________$$______
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________بدو_بیا___________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$

فاطمه چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

رضا دلم بهت تنگ میشه...خیلی دوستت دارم...مجبور بودم رضا به خدا مجبور بودم
کاش بفهمی چی دارم میگم

فریبا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://909

..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

کوثر جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.kosar17.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن.
ملسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد