دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

از یک ستاره

خاطرت جمع هر جا باشی، توی غربت یه کسی هست
خاطراتت زندگیشه، اون غریبه خاطرت هست
اون که تو هفت آسمونش، یه ستاره هم نداره
اون منم که دل خوشیشه، گل من کسی رو داره 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

خدایا !
شهامتی به من عطا کن تا آنچه را که نمی توانم تغییر دهم ، بپذیرم.
خدایا !
توانی به من عطا کن تا آنچه را که می توانم ، تغییر دهم.
و خردی که تفاوت بین این دو را درک کنم.

فاطمه چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

اون که نخواست پیشم باشی خودش باید صبرم بده
خدا گرفتی عشقمو جواب قلبمو بده...

آدم برفی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدید و عید رو به من تبریک گفتید.
با قلب مهربانت به روزم
در پناه خدای عشق
پیروز و سربلند

لیدا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://lida-borna.blogfa.com

خدا رسم ستم کردن بلد نیست
چو آدم ها دل آزردن بلد نیست

تورا گر می کشاند پای چشمه
ز چشمه تشنه آوردن بلد نیست

سپیده پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.hilife.blogsky.com

پس چا اپ می کنی منو خبر نمی کنی بابا
این اپت قشنگ بود پسر

دختری با دامن حریر جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام پسر شجاع.خوبی؟:)
چه خبرا؟!
بابا دلم برات تنگیده کلی!!!:)کجاییییی تو؟
الان تهرانی دیگه آره؟!
آپ میکنی خبر نمیدی؟
به به
دستت مرسی واقعا!!!<<<<<<<
خانوم چطورن؟! خوبن؟
منظورم خانوم بچه هاس!!!
بعدم! یعنی چی که بازم یکی دیگه؟ تیکه میندازی؟
این همونیه که دومیس!!
همین و قراره همین باشه
اگه اینم بره منم دیگه بیخیال میشم

سارا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://setarefars.blogsky.com

salam khobin?be weblogaye man sar bezanid
itmon.blogsky.com
softshop.blogsky.com
setarefars.blogsky.com
ye matlab jadid gozashtam be esm goshi mobil raygan.
age goshi raygan mikhaye hatman bekhonesh.

فاطمه یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام عشقم
چرا آپ نمیکنی؟؟؟؟هااااااااااااااااااان؟؟؟

دختری با دامن حریر یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

کجاییییییییییییییییییییی تووووووووو؟
نگرانتم:(

فریبا دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://909

اه یک لبخند آنقدر عمیق میشود که گریه میکنم گاه یک نغمه آن قدر دست نیافتنی است که با آن زندگی میکنم گاه یک نگاه آن چنان سنگین است که چشمانم رهایش نمیکنند گاه یک عشق آن قدر ماندگار است که فراموشش نمیکنم

فریبا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ http://909

سلام
ممنون از این که اومدی

wizard-oz سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://wizard-oz.blogfa.com

هر سلام اغازیست برای زیستن و در عجبم در نماز سلام پایانیست برای خوب زیستن

فریبا چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://909

سلام فقط اومدم یه سر بهت بزنم

فاطمه سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

من یه غریبه توی شهر بی وفایی
تو خود فریاد توی اوج بی صدایی
من تک و تنها توی این زمونه ی پوچ
تو خود مقصد بهترین جا واسه ی کوچ
من یه درختم خشک و بی برگ توی بیشه
تو گل سرخی شادو خندون تا همیشه
من یه جزیره که جدا از همه خاکه
تو مثل دریا که وسیع و صاف و پاکه
من پر ظلمت پر وحشت و سیاهی
تو خود نوری مثل خورشید مثل ماهی
من خالی از خویش گمشده تو بی نهایت
تو مثل کوهی پر غرور و با صلابت
من یه پرنده سرنوشتم یه قفس بود
تو یه قناری آرزوت یه هم نفس بود
من پر گریه پر التماس و خواهش
تو میکشیدی بر سرم دست نوازش
من مثل فرهاد جان به راه عشق داده
تو تا ته عمر دل به غیر من نداده

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

گفتند ستاره را نمی توان چید
.
.
.
و آنان که باور کردند.......برای چیدن ستاره حتی دستی دراز نکردند
.
.
.
اما باور کن.....باور کن.....
.
.
.

که من به سوی زیباترین و دورترین ستاره دست دراز کردم...
.
.
.
و هرچند دستانم تهی ماند...اما...
.
.
.
چشمانم لبریز ستاره شد!!!

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

بغض گریه توی چشمام
حرفای درد روی لبهام
چه جوری باید بگم :
« من بی تو دنیا رو نمی خوام »

فاطمه چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
منم بهت یه عروسک هدیه دادم...خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

جالبه !
تو دنیای واقعی به یکی میگی همه ی زندگیمی میگی دوستت دارم اما تو دنیای مجازی میگی دوسش داشتم...
نمی دونم چی بهت بگم رضا...
دلم نمیاد با حرفام ناراحتت کنم...اما هر وقت میام به وبت سر بزنم ناراحت میشم و میرم
به هر حال خیلی دوسسسست دارم


:::و آسمان چشمانت معجزه ی به آتش کشیدن شب های تنهایی من است:::

الهه ناز پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ق.ظ http://elahe227.blogfa.com

سلام





وب با حالی داری




به منم سر بزن





بازم میام





فعلا بابابابابابای

فاطمه یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

زندگی یک بازی درد آور است
زندگی یک اول بی آخر است
زندگی کردیم اما باختیم
کاخ خود را روی دریا ساختیم
لمس باید کرد این اندوه را
بر کمر باید کشید این کوه را
زندگی را با همین غم ها خوش است
با همین بیش و همین کم ها خوش است
خون دل خوردیم و شاکی نیستیم
بر زمین خوردیم و خاکی نیستیم

فاطمه پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

بهترین لحظات زندگی از نگاه چارلی جاپلین:


To fall in love
عاشق شدن


To laugh until it hurts your stomach
.آنقدر بخندی که دلت درد بگیره


To find mails by the thousands when you return from a vacation.
بعد از اینکه از مسافرت برگشتی ببینی هزار تا نامه داری


To go for a vacation to some pretty place.
برای مسافرت به یک جای خوشگل بری



To listen to your favorite song in the radio.
به آهنگ مورد علاقت از رادیو گوش بدی


To go to bed and to listen while it rains outside.
به رختخواب بری و به صدای بارش بارون گوش بدی


To leave the Shower and find that the towel is warm
از حموم که اومدی بیرون ببینی حو له ات گرمه !


To clear your last exam.
آخرین امتحانت رو پاس کنی


To receive a call from someone, you don't see a lot, but you want to.
کسی که معمولا زیاد نمی بینیش ولی دلت می خواد ببینیش بهت تلفن کنه


To find money in a pant that you haven't used since last year.
توی شلواری که تو سال گذشته ازش استفاده نمی کردی پول پیدا کنی



To laugh at yourself looking at mirror, making faces.
برای خودت تو آینه شکلک در بیاری و بهش بخندی !!!



Calls at midnight that last for hours.
تلفن نیمه شب داشته باشی که ساعتها هم طول بکشه



To laugh without a reason.
بدون دلیل بخندی



To accidentally hear somebody say something good about you.
بطور تصادفی بشنوی که یک نفر داره از شما تعریف می کنه


To wake up and realize it is still possible to sleep for a couple of hours.
از خواب پاشی و ببینی که چند ساعت دیگه هم می تونی بخوابی !



To hear a song that makes you remember a special person.
آهنگی رو گوش کنی که شخص خاصی رو به یاد شما می یاره


To be part of a team.
عضو یک تیم باشی


To watch the sunset from the hill top.
از بالای تپه به غروب خورشید نگاه کنی


To make new friends.
دوستای جدید پیدا کنی



To feel butterflies! In the stomach every time that you see that person.
وقتی "اونو" میبینی دلت هری بریزه پایین !


To pass time with your best friends.
لحظات خوبی رو با دوستانت سپری کنی



To see people that you like, feeling happy
.کسانی رو که دوستشون داری رو خوشحال ببینی



See an old friend again and to feel that the things have not changed.
یه دوست قدیمی رو دوباره ببینید و ببینید که فرقی نکرده



To take an evening walk along the beach.
عصر که شد کنار ساحل قدم بزنی



To have somebody tell you that he/she loves you.
یکی رو داشته باشی که بدونید دوستت داره



remembering stupid things done with stupid friends. To laugh .......laugh. ........and laugh ......
یادت بیاد که دوستای احمقت چه کارهای احمقانه ای کردند و بخندی و بخندی و ....... باز هم بخندی


These are the best moments of life....
اینها بهترین لحظه‌های زندگی هستند


Let us learn to cherish them.
قدرشون روبدونیم


"Life is not a problem to be solved, but a gift to be enjoyed"
زندگی یک هدیه است که باید ازش لذت برد نه مشکلی که باید حلش کرد

فاطمه پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید
یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست
با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن
و بگو با دل خود که خدا هست خدا هست...

او همانی است که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید
نشانم می داد ...
او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگی ام
غرق شادی باشد...

فاطمه پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

هر لحظه حرفی در ما زاده می‏شود

هر لحظه دردی سر بر می‏دارد

و هر لحظه نیازی از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش می‏کند

این ها بر سینه می‏ریزند و راه فراری نمی‏یابند

مگر این قفس کوچک استخوانی گنجایش‏اش چه اندازه است؟؟!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

saaaalam
webe jalebi dari
be manam sar bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد