دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

بی انتها

طلوع سپیده دم

                در ساحلی آرام

                              و زندگی مسافرانی خسته

                                                        در پهنای امواج

گذر زمان

          در پی راز نمایش

                          و شکفتن آن تراژدی

                                                سپری شد

در آن هنگام

             پسرکی صبور

                           با نگاهی عاشقانه

                                           و صدایی زیرکانه

در پی ناکامی اهدافش

                    و خوف وزیدن باد گرم

                                              آرام آرام

                                                      ساحل را ترک گفت

گرمایی شرجی

              و صدای پر پیچ و خم باد

                                       و اندوه تنهایی چمنزار

                                                        درونش رخنه کرده بود

رفتن  مسافران از ساحل

                       و ترس از سرانجامی ناشناخته

                                                      و نگاه ابری پسرک

                                                                        دریایی از غم بود...

رضا-جمعه 8/5/1389

نظرات 11 + ارسال نظر
mahda شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ http://ilikeit.blogfa.com

dar kol webloge khoob va romantikie
post akharie kheili ghashang bood
vaght kardi be webloge manam sar bezan
ilikeit.blogfa.com

... یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

روی آن شیشه ی تب دار تو را رها کردم
اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم
شیشه بد جور دلش ابری و بارانی شد
شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم
با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را
عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم

... یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

نامت چه بود؟

آدم

فرزند؟

من را نه مادری نه پدری، بنویس اولین یتیم خلقت

محل تولد؟

بهشت پاک

اینک محل سکونت؟

زمین خاک

آن چیست بر گرده نهادی؟

امانت است

قدت؟

روزی چنان بلند که همسایه خدا،اینک به قدر سایه بختم به روی خاک

اعضاء خانواده؟

حوای خوب و پاک ، قابیل خشمناک ، هابیل زیر خاک

روز تولدت؟

روز جمعه، به گمانم روز عشق

رنگت؟

اینک فقط سیاه ، ز شرم چنان گناه

چشمت؟

رنگی به رنگ بارش باران ، که ببارد ز آسمان

وزنت ؟

نه آنچنان سبک که پرم دئر هوای دوست ... نه آ نچنان وزین که نشینم بر این خاک

جنست ؟

نیمی مرا ز خاک ، نیمی دگر خدا

شغلت ؟

در کار کشت امیدم

شاکی تو ؟

خدا

نام وکیل ؟

آن هم خدا

جرمت؟

یک سیب از درخت وسوسه

تنها همین ؟

همین!!!!

حکمت؟

تبعید در زمین

همدست در گناه؟

حوای آشنا

ترسیده ای؟

کمی

ز چه؟

که شوم اسیر خاک

آیا کسی به ملاقاتت آمده؟

بلی

که؟

گاهی فقط خدا

داری گلایه ای؟

دیگر گلایه نه؟، ولی ...

ولی چه ؟

حکمی چنین آن هم یک گناه!!؟

دلتنگ گشته ای ؟

زیاد

برای که؟

تنها خدا

آورده ای سند؟

بلی

چه ؟

دو قطره اشک

داری تو ضامنی؟

بلی

چه کسی ؟

تنها کسم خدا

در آ خرین دفاع؟

می خوانمش که چنان اجابت کند دعا

... دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

می دونی فرق تو با عشق ، زندگی و گل چیه؟؟؟
عشق یه کلمه ست اما تو معنی اونی
زندگی یه اجباره اما تو دلیل اونی
و گل یه گیاهه اما تو عطر اونی...

فاطمه دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

.
.
.
میگن وقتی کسی رو دوست داری اونم تو رو دوست و وقتی از یکی بدت میاد اونم از تو بدش میاد...
اگه اینجوری باشه ما هر دومون میدونیم که هم دیگه رو دست داریم

جدایی ما خیلی غصه ی غمگینیه...
دو نفر که عاشق هم میشن انگار یه روح تو دو تا بدنن
خیلی سخته که این یه روح دو تا بشه و هیچوقت نمیشه
من مثل تو نمی تونم خوب بنویسم یا شعر بگم
فقط دلم میخواد بدونی چقد دوستت دارم

امیدوارم بتونیم تحمل کنیم
یه تصمیمی گرفتم
اینکه همه اونایی که باعث جداییمون شدن رو پشیمون کنم
میدونم که پشیمون میشن
من اگه لج کنم هیچکس حریفم نمیشه

حالم بده
اصلا نمی دونم چی دارم میگم
بهت اس دادم جواب ندادی
اشکم سرازیره...
من رضامو میخام...رضای نازمو میخوام
همونی که بهم آرامش داد تو اوج ناراحتی
اما حالا...

فاطمه دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ

اما حالا نیست
نگاه سردت امروز موقع خدافظی هیچوقت از یادم نمیره
من گفتم تموم شه اما از سر ناچاری
میدونم همه چی رو از چشم من میبینی
اما به خدا این بی انصافیه

یادته امروز چی بهت گفتم؟گفتم اگه قسمت هم باشیم هر جای دنیام که باشم به هم میرسیم

دیگه رفتم...دیگه نه اس میدم نه زنگ میزنم
تو بهم گفتی معجزه میشه
میخوام منتظر یه معجزه بشینم...
خدا رو چه دیدی شاید همه چی درست بشه و ما بتونیم یه بار دیگه توی پارک ورشو کنار هم بشینیمو...

فقط یه چیزی یادت باشه
به خدا نمیبخشمت اگه بگی من بی معرفتی کردم....

مهسا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://dokhtartanhaaa.blogfa.com

سلام عزیزم ممنون که به من سرزدی خوشحال میشم دوباره سر بزنی

زهرا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.zahra-setare.blogfa.com

سلا م وبلاگ قشنگی دارید به منم سر بزن

soha 17 پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

salam salam
rooze2n bekheyr khaste nabashin vaghan vebloge khoobi darin
rastesh man ba sheraye fereydoon moshiri bozorg shodam har vaght beram ye veblog ke khosham biad ye shere ghashang az fereydoon moshiri va3 nevisande mizaram
in sheram taghdim be shoma
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ey gheme to hamzabane behtarin daghayeghe hayate man!
lahzehaye hastie man az to por shode ast...
ey jodayie to behtarin bahaneye geristan!
bi to man be oje hasrati nagoftani resideam...
ey navazeshe to behtarin omide zistan!
dar kenare to man ze oje lezati nagoftani gozashteam...
khoobe khoobe nazanine man!
name to hamishe mara mast mikonad...behtar az sharab behtar az tamame sherhaye nab...
name to agarche behtarin soroode zendegist man tora be khalvate khodayie khiale khod behtarine behtarine man khatab mikonam behtarine behtarine man

respina شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://9986791.blogfa.com


دلـــــتــــنــــگــــــی پــــــیــــچـــیـــــــــده نــــــیــــســــــتــــــــ . . . !

یــــــکـــــــ دل . . . !

یــــــکـــــــ آســـــــمـــــان . . . !

یــــــکـــــــ بــــــغـــــض . . . !

و آرزو هــــــــای تـــــــــرکـــــــ خـــــــورده . . . !

بـــــــه هــــــمـــــیـــــن ســـــــادگـــــــی

تارا پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.justin-justin.blogfa.com

سلام عزیزم وب باحالی داری خوشحال میشم به منم سری بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد