دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

...

و پایانی غم انگیز  

    پس از شروعی مقدس 

نظرات 3 + ارسال نظر
... یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

شروعی مقدس تر از این ندیده بودم

اما نمیدونم کجای کارمون اشتباه بود

نباید اینجور می شد...نباید...



به دادم برس ای اشک

دلم بدجور گرفته

نگو از دوری کی

نپرس از چی گرفته




دیوونم کردی با این عکس...عزیزمی تا وقتی نفس تو سینه مونده

تولدت مبارک

... یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

چه دردیه خدایا

نخواستن اما رفتن



کسی که وقت رفتن

دوباره عاشقم کرد


منو آباد کردو

خودش ویرون شد از درد


به دادم برس ای اشک

دلم خیلی گرفته

نگو از دوری کی

نپرس از چی گرفته....

سحر جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام اقارضا/وبت عالیه عاشقانست/به خصوص ترانه وهمچنین عکس قشنگ تووبت دمت گرم /بهش برسی /دوست داشتی به وب شیطون ترین دانشجوهم1سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد